Bas-Lissy.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Tot zover de huishoudelijke mededelingen.

Nog maar 3 weken voor het eindelijk zover is. Tot vorige week was het eigenlijk nog een ver van onze bed show, maar inmiddels begint het bij mij aardig te kriebelen. Bas is een stukje nuchterder in dit verhaal en gelukkig maar, kan hij mij mooi de halt aan roepen.

Lijstjes liggen klaar, informatie is al op vele plaatsen gewonnen. Ouders, ooms, tantes, vrienden en kennissen hebben ons tips, foto's en mooie verhalen verteld.

Een globale route planning is gemaakt. Wij gaan een stuk touren door West Amerika.

Zoals ik al zei, nog 3 weekjes.

Wij zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes, Lissy & Bas

Reacties

Reacties

Marymariel

Wat een leuk iets!!! Heb me uiteraard gelijk op de mailinglist gezet want ik wil niets missen ;-))

Marcel B.

Wij wensen jullie een mooie trip in de VS.

Groet,

Marcel Beekman en Team De Dèèl

Luca

aaaaah zo leuk allemaal :-) !
Benieuwd naar alle leuke verhalen :-) !

henri achterkamp

Wordt vast heel mooie reis en mooi reisverslag

Dennis.

Wauw, ik was zo enthousiast *ik dacht laat ik me gelijk aanmelden, wil uiteraard wel op de hooghte gehouden worden van jullie wilde verhalen, en pics*

Heul veul plezier in de USA

Ma

is er nog een plekje ??
Wat zal ik genieten van jullie verhalen

Tarik

SPANNEND allemaal. USA staat bijna voor jullie deur.
Voor degene die Lissy niet dagelijks zien: ze is zo zenuwachtig als maar kan. Elke dag heeft ze het erover.
Ik wens jullie alvast een hele fijne reis en veel plezier in USA.

Doen jullie Obama de groeten!?

Linda

uiteraard gaan we jullie volgen! Ben erg benieuwd naar al jullie belevenissen!
We´ll be watching u!

Doortjezz

Heel veel plezier jongens! Ik ben net terug van de "states", ben helemaal verkocht. En heel benieuwd wat jullie avonturen zullen zijn daar :)

Mariel

nog 2 nachtjes ...... spannend

Lissy

oh hou op schei uit.. heb er zo een zin in.. eerst nog ff 1 dagje werken.. morgen om 15.00 uur heb ik officieel vakantie!!! :-))

Xander

Lieve Liset, echt geweldig dat je dit gaat doen, een ervaring voor jullie beiden die je je leven lang bij blijft! Ik wens jullie een geweldige reis toe, heel veel plezier en wees voorzichtig! Liefs Xander

Alice

Heey lieve sis en Bas!
Natuurlijk reis ik graag met jullie mee... virtueel dan :-)
Morgen nog ff bellen... daarna nog 1 nachtje slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen!
Heel veel reisplezier samen... nu al nieuwsgierig naar de foto's en verhalen hier.
Dikke knuf! XX

Nanda

Hey skatties,

Aftellen nog een paar uurtjes en dan *zoef* .. het vliegtuig over de grote plas... Als ik de route zo zie.. wow dat is echt super gaaf...

Tuuurlijk heb ik mijn mail ingevuld op een update te ontvangen..

Hele dikke kus aan julllie allebei... geniet er heerlijk van en ik heb straks een fles wijn (of 2) om alle verhalen te horen.

Mwah

Pa en Ma

Balen dat de koffers er niet zijn, weet uit ervaring hoe frustrerend dat is
word dus plannen om gooien ,en er weer gewoon voor gaan
ben erg benieuwd naar jullie volgende bericht
zoen ma

Dennis&Mariel

geweldig te lezen hoe jullie gewoon alles over je heen laten komen! ik zie jullie blikken naar elkaar toe al voor me *grijns* met de daarbij behorende schouderophaal. aankomende donderdag begint de grote verhuizing naar almelo; en ik kijk er enorm naar uit. geen buikpijn meer, voel me goed; ondanks dat je er niet bij bent. Heel veel liefs, ook van Dennis XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!