Bas-Lissy.reismee.nl

Home sweet home en terug naar het dagelijkse leventje.

Dag 31

We worden wakker om half 11. Beide hebben we raar geslapen. Het plan is om te douchen en naar de ouders van Bas te gaan. Maar het gaat allemaal ff anders. Eerst even een bakkie bij Marcel en Judith doen, we bellen de ouders van Bas dat we smiddags komen. Daarna naar mijn huis. Net binnen smst zuslief Anne of we er zijn en ze komt direct een bakkie doen. 15.00 komt kiddo binnen, hij blij, ik blij. Helemaal druk en 1 grote spraakwaterval. We geven alle souvenirtjes uit en hij is in de 7e hemel. Dan bellen mijn ouders, ze komen ff langs om gedag te zeggen. Super gezellie en keileuk om met hen verhalen uit te wisselen omdat ze precies weten waar we het over hebben, zij zijn er immers ook geweest. We bellen de ouders van Bas om te zeggen dat we vanavond komen.

Als alle visite vertrokken is gaat Joey eten koken. We eten met zijn vieren, ik ga uitpakken en wasjes draaien, Bas houdt zich bezig met van alles en nog wat en kiddo kletst zich overal doorheen. Als hij eenmaal in bed ligt, past Joey op kiddo en gaan wij gezellie op visite naar de ouders van Bas. Tegen de klok van half 11 savonds komen we daar pas aan.

Tegen kwart voor 1 snachts zijn we weer thuis. Bas gaat een filmpje kijken en ik bel nog ff met Mariel. Als het 3 uur is, zijn we nog steeds niet moe, maar we gaan toch maar naar bed. Bas slaapt goed. Ik kan de slaap niet vatten en zie de wekker van 5 uur ook nog. Bleh. Hier heb ik dus zo geen zin in, maar ja het is niet anders.

Om half 7 is kiddo er weer en om half 10 zitten we met zijn vieren gezellig aan het ontbijt met gebakken eieren. De meeste wasjes zijn gedraaid, ik maak het traveljournal af en hiermee komt een mooi eind aan ons USA avontuur. Boy wat hebben we beide genoten en ja we gaan zeker nog eens terug.

Bas en ik willen jullie allemaal bedanken voor het digitaal meereizen. Alle leuke reacties zorgt er toch voor dat je je niet verlaten voelt in dat grote andere land. Super leuk dat jullie erbij waren.

Liefs Lissy en bas.

Reacties

Reacties

Tamara

Ik heb enorm genoten van jullie foto's en verhalen!
Welkom thuis en hopelijk kunnen jullie nog lang nagenieten van de mooie reis.
groetjes Buuf.

simone ligtenberg

hi !
Welkom thuis ! En bevalt het al weer een beetje het "gewone " leven ? Wij zitten nog iets meer dan een week in kissimmee en gaan dan ook weer naar huis

see ya !

petra_tjuh

Ooooh ik wil weer terug hahahahahaa , jullie bedankt dat ik er bij mocht zijn!!
Ik heb ook echt heel erg genoten, straks een collegaatje van me naar Peru die gaat dit dan ook doen kan me zo op verheugen.

Dikke smok voor jullie beide!!!

Dennis&Riel

We hebben mee gelachen en ons mee verwonderd en bewonderd aan de hand van de blogs en de foto's. Wat een heerlijke manier om een beetje mee te genieten van jullie reis en op de hoogte te blijven :-) THX, hugs&kisses

Sodomgoesusa

Hoi Bas en Lissy,
Ook even bij jullie gekeken, leuke blog.
Wij genieten hier in the USA nog even verder.
Succes met het acclimatiseren.
grtjs Marianne

Nan

Welkom thuis lieverd.. en natuurlijk ontzettend dank jullie wel voor het delen van jullie trip. Heel gaaf.. Ga de blogs en foto's wel missen.... de melding in de mail.. hih..
Dikke kussss

Alice

Ben weer bijgelezen... nu nog even foto's kijken! Wie wat bewaart heeft wat :-)
En ook ik heb enorm genoten van het mee mogen lezen over en kijken in jullie leventje in de USA! Thanks! XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!