Bas-Lissy.reismee.nl

Rood, roder, roodst.

Dag 18

Blij dat de nacht voorbij is. We zijn her en der gestoken door die verdomde muggen en beginnen al krabbend met een bakkie koffie. Mijn stoere, 1 week vast zittend blijvende, tattoage(?), heeft zich vannacht verdubbelt. Hij zit nu gedeeltelijk ook op mijn andere been. De enorme hitte van vannacht, zorgde voor aan klamme huid en de tattoo heeft afgegeven. Nu meteen maar de schrob borstel erover heen, meteen daarna voel ik me weer volwassen.. *what ever that means*
We zijn ook erg blij met de enorme koeltas die Mieke ons gegeven heeft. Voor een dollar koop je overal grote zakken ijs en die gooi je dan weer fijn in die tas. Eindelijk zulk koud drinken dat het gewoon pijn in je keel doet. *thnx Miek*Doel van vandaag is Arches National park. Eigenlijk denken we al het moois nu toch wel gezien te hebben. Pff zaten wij er ff flink naast zeg.

Arches national Park heeft prachtige rode, roze, oranje rotsen/bergen.
Dan weer met groen gemêleerd en dan weer met wit. Echt in 1 woord WAUW! De regen komt regelmatig ff om het hoekje kijken, maar is net zo snel weer weg als hij opkomt. Wel blijft het de hele dag bewolkt en eerlijk gezegd zijn we daar heel niet rouwig om. De temperatuur is nu veel lekkerder en de kleuren komen nog beter uit. De fotos zijn ook minder overbelicht. We blijven een aantal uur hangen in Arches.

Hierna gaan we weer een aantal uren rijden. We hebben een campground gereserveerd in Marysvale.

Voordat we daar aankomen gaan we eerst een lekker hapje eten in Richfield. Althans, dat was het plan. Bij het eerste restaurant zijn we weer weggelopen. Het wachten duurde ons veel te lang en dat terwijl er geen kip in de tent zat. Dat is dus niets voor ons. Bij het tweede restaurant gaat het lekker vlot. De salades zijn verrukkelijk , echter het vlees van mij en de vis van Bas zijn niet te pruimen. Normaal gesproken geef je dan geen fooi, maar nu we weten hoe weinig hier een serveerster verdient, vinden we het toch een beetje sneu en dus tippen we alsnog, uiteraard wel met de mededeling dat het niet lekker was. Pech gehad.

Als we aankomen in Marysvale, bij Lizzie en Charlys campground, is het al erg donker. In de verte zien we lightning, maar toch gaan we eerst weer fijn buiten zitten met wat te drinken. Het is doodstil en de temperatuur is nog steeds uitstekend. Na een uur begint het ook hier weer te regenen. We nemen het denk ik met ons mee. Vond Jerry het raar dat het maar zo ruim een kwartier "echt" regende in Canon City, hadden we het daarna in Moab en nu in Marysvale. Het zijn gelukkig allemaal hele kleine buitjes. Behalve dan natuurlijk net nu wij naar bed willen gaan. De Van is gelukkig lekker koel. Geen internet, dus geen blog. Scheelt weer, had er toch geen zin in..

Goodnight
Liefs Lissy en Bas

Alice

Weet je wat zo leuk is om te lezen aan het eind van een nieuw blog: geen internet, dus geen blog, scheelt weer, want ik had er toch geen zin in! #lol Vooral doorgaan met bloggen... #dusss #wjt ;) XX

wen

dat je daar niet zelf aan gedacht hebt lissy een koeltas... ik wen konining van alles wat blond is en alleen maar kan ademen doordat we een adem in adem uit bandje in onze brain hebben laten inbouwen.. ik heb de eerste dag in amerika bij wall markt een koelbox gekocht waar we iedere dag ijs in deden en dus altijd konden genieten van ijs koud drinken...

nu ff zonder gekheid, ik heb weer genoten van je blogs... ben benieud of jullie de route to 2 aug gaan volgen *not*

dikke zoen uit rotterdam

pa ma b.

Staat stoer lissy, zo achter het stuur van de van op de foto. We genieten van al de verhalen en foto's, net zoals jullie in het echt. (kan niet helemaal waar zijn.)
Liefs pa en ma b.