Bas-Lissy.reismee.nl

Family ties

Dag 15

Rond 8 uur wakker. Het gaat gewoon vanzelf, we zetten er de wekker niet voor.
In elk geval heerlijk geslapen in een "echt" bed. We worden verwend met een ontbijt dat bestaat uit vers gebakken wafels met raspberries, blackberries en cherries , dit overgoten met warme maple sirup. Tssk, zo hebben we nog nooit ontbeten. Gezellig met zijn vieren aan de tafel, helemaal toppie dus.

We gaan hierna uitgebreid douchen en dan bedoel ik ook uitgebreid. Weet je wel hoe lekker dat is als er niemand staat te wachten, niemand zit te poepen terwijl jij je insopt, niemand je kan horen als je een wind wil laten, er geen bugs rond vliegen waardoor jezelf de raarste sprongen maakt met zeep in je ogen en het niet smerig is. Dit is de eerst keer in de USA dat we doortrekken zonder met onze voet op de hendel te drukken, maar gewoon onze handen durven te gebruiken. Deze ogenschijnlijke "gewone" dingen zijn ineens veranderd in luxe en we maken er dankbaar gebruik van.

We doen erg rustig aan vandaag.Lekker met M&J in de tuin hangen, kletsen en lachen over van alles en nog wat. Super chill dus.
In de middag krijgen we een free guided sight seeing tour, met andere woorden, M&J rijden ons rond door Canon City en laten ons alle interessante ins en outs zien.

Bas wil echt cowboy laarzen hebben en zijn wil geschiedde. Op naar een echt cowboy winkel dus en dan geen toeristen zooi. Het is een schattig plaatje. Bas in zacht roze t-shirt, korte broek en stoere cowboy laarzen. *proest*

We gaan een kleine apetizer drinken op een terras en nemen daar door wat er allemaal in de buurt te doen is. Ik wil raften. Bas vind het geen goed idee ivm de mogelijkheid dat mijn rugklachten van ooit weer terug komen. Ik reageer gehumeurd door teleurstelling . Ik wil zelf bepallen wat ik wel en niet doe en het niet door mijn rug laten leiden.
We gaan shoppen voor het avond eten. Brianna komt ook gezellig eten. We borrelen vooraf met verse Mojito's en worden daarna getrakteerd op macaroni -cheese, bbq pork chops en een salade met Ben en Jerry's ijs als toetje. Echt verrukkelijk. Hierna blijven we lekker hangen in de tuin. De temperatuur is hier heerlijk savonds. Smorgens trouwens ook, maar smiddags voel je je net een gebraden kipje. M&J gaan naar bed, Bas vermaakt en verbaasd zich met de grote hoeveelheid aparte zenders die de USA biedt. Ik blog en teut wat op de pc.

Tot morgen, als ik daar zin in heb dan..
Liefs Lissy en Bas

Ps, erg balen, ik ben fotos kwijt. Waarschijnlijk met mijn duffe kop gedelete of zo.. naja, niks aan te doen. Ff niet zoveel fotos te uppen dus.

Pps: Mieke, als jij nog een foto zou kunnen maken van de royal gorge Bridge vanaf dat plekje waar jij ons naar toe bracht, dan hou ik me aanbevolen.

Reacties

Reacties

Linda

Balen van de foto´s lis, maar die foto van Bas in zijn cowboylaarzen.. echt geweldig!

Nan

Gaaf huis zeg.. echt Amerikaans... kan me voorstellen dat het heerlijk is om even niet te camperen maar even thuis te zijn... Geniet er lekker van hunnies

Lindy

Levert sexy pics op, Bas met een kort broekkie en cowboylaarzen. Had je die plaat die onder de laarzen staat niet mee kunnen krijgen??
Jammer van de foto's, maar ik weet zeker dat je er meer dan genoeg zult maken..!

Alice

Kan me levendig voorstellen dat douchen bij oom en tante voor jou fantastisch moet zijn... alles bij de hand, dus kun je niks vergeten ;p
Nu is het wachten op het volgende blog met het spannende avontuur wat je nog niet wilde verklappen... #geduldigtypje XX

Mirjam

Ietsiepietsie later dan de bedoeling, maar weer helemaal bij!!! We gaan je verhalen nog missen als je strakjes weer in het saaie kikkerlandje bent..... ;D

petra_tjuh

heerlijk chil dus en die laarzen staan hem goeiiiiiiiiiiii hahahahaa

ma en pa buiting.

Wat heerlijk , zo'n dagje relaxen in al die gewaardeerde luxe, Liefs ma en natuurlijk ook pa b.
P.S Pa begon hard te lachen toen hij jouw commentaar las ... Ha ha ha

Marike

Nou Bas die laarzen staan je goed.
Zeker geen plaats voor een paar voor je kleine zusje??

HA HA HA

Dikke zoen Marike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!