Bas-Lissy.reismee.nl

Nog maar een paar uurtjes...

Bijna is het dan zover.. met een paar uurtjes trappen we af.


Linda en Kevin brengen ons naar Dusseldorf, maar voor dat het zover is gaan we eerst nog ff een afzakkertje nemen bij hun aan de bar.

De afgelopen dagen waren erg hectisch voor ons. Voor mij mega stressen, Bas hielp me waar hij kon.
Sinds gisteren (donderdag) was de stress voorbij. Ik had gedaan wat ik wilde/moest doen en vanaf dat moment waren we beide de rust zelve.

Op dit moment zijn we beide aan het relaxen. Bas ligt op de bank en kijkt tv, ik schrijf dit blogje ff.

Het is verbazend te zien, hoeveel mensen ons een super leuke vakantie toewensen.
Hartverwarmend om al deze wensen in ontvangst te nemen, maar soms lijkt het net of men denkt dat we nooit meer terug komen. Maar natuurlijk komen jullie niet zo makkelijk van ons af. Het is een vakantie, geen emigratie!

We zijn er helemaal klaar voor. Hebben oordopjes voor de i-pod, telefoonladers, laptop, reispillen (ik heb met landen en stijgen nogal de neiging om lichtelijk over mijn nek te gaan), boeken en elkaar.
Dat moet genoeg zijn om de vlucht van 10 uur te overbruggen.
Ik heb echter nog 1 zorg... 10 uur niet roken.. pfff.. aanstekers mogen niet mee in het vliegtuig.. dus mijn plan om direct het vliegveld af te stormen en ergens in een hoekje te gaan paffen, gaat direct in rook op. Beetje jammer.

In Amerika kopen we een telefoonkaart, dus voor wie denkt te sms'en of the whatsappen??? Helaas.
En natuurlijk gaan we niet onze nieuwe nummers hier neer zetten.
Gewoon keurig wachten tot wij weer op dit blog verschijnen is het enige dat je kan doen.

Wij wensen jullie een fijn weekend toe en hopen weer snel op het net te verschijnen.

See yah from the USA!!

Liefs Lissy & Bas

Reacties

Reacties

Daisy

Heel veel plezier, en geniet ervan.
Ben nu al benieuwd naar het volgende Blog.

Alice

Gelukkig hebben we nog even gebeld net en heb ik een knuffel door de telefoon kunnen duwen :-)
Ga enorm genieten samen! Jullie kunnen ook gewoon stoppen met roken... afkickverschijnselen zullen na 10 uur wel bijna voorbij zijn toch? #tipje
Dikke kus lieve sis en Bas! XX

Nanda

CYA babe.. have a great time tonight and have a great flight. IDD its a long trip to get to the other side of that big pond.. will be fine... prob sleep through the most of the trip *fingers crossed* ..

Dont forget to take loooots of pics..

Huge kissss sweetie..

Nanda

PS is dat alles wat jullie (kunnen) meenemen voor 4 weken.. wat een kleine tas zeg.. past alles er wel in... wat een keuzes zeg...:)

Luca

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH !!
ik ben zo benieuwd hoe jullie het gaan vinden..
Zo spannend allemaal !!
Ik krijg er zelfs de kriebels van hihhihihih

Have fun & take care !

Big hugg ..

Xx

Tamara

Lissy en Bas een megafijne reis samen, geniet, geniet, geniet. Groetjes Buurtjes nr 7.

Roel

fijne trip

Ingrid

Liesje en Bas ik wens jullie een super vakantie en héél véél plezier en geniet ervan.

Marcel & Roel

Fijne brunch in het Aschwinhuus en BBQ bij de skihut. Onze Bas wordt nu al gemist...........

Gruss got!

Doortjezz

Owjeejte, dat begon al goed zonder je spulletjes. Wat zal Lis ge*&#@% hebben :)
Gelukkig dan je dan wel vervolgens een hotelleje in kan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!